Announcement

Collapse
No announcement yet.

Deutsch sprechen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ich denke, dass die ganze Sie Kerle ein bisschen homosexuell sind. Auch Ceej ist ein fetter fauler Panda, der den würzigen Samen von Jensen Ackles genießt
    "Fuck Rob. Also, he has a podcast called Podcaust. Edgy Holocaust humor lulz indeed." - The Faraci

    Comment


    • #17
      "Der Voof"

      2012 Avatar Theme - LADIES FROM THE GOLDEN AGE OF HOLLYWOOD. January: Ava Gardner.

      INSTANT HAPPINESS - just click!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Scary German Guy View Post
        Mein Name ist Rob Hughes. Ich bin ein Mitschöpfer einer Reihe podcasts. Ich genieße, Ceej aufzupassen durchführe fellatio zu den Pferden. Ich genieße auch das Erscheinen, das übernatürlich ist, weil es groß ist.
        Pferd fellatio für den Gewinn!!

        Comment


        • #19
          "HE VAS MY BOYFRIEND!!!"

          2012 Avatar Theme - LADIES FROM THE GOLDEN AGE OF HOLLYWOOD. January: Ava Gardner.

          INSTANT HAPPINESS - just click!

          Comment


          • #20
            Originally posted by LisaNY View Post
            "HE VAS MY BOYFRIEND!!!"

            Er war Ihr Geliebter? Merkwürdig… aber andererseits bin ich normalerweise über diese Sachen dumm.

            Comment


            • #21
              Originally posted by V View Post
              Er war Ihr Geliebter? Merkwürdig… aber andererseits bin ich normalerweise über diese Sachen dumm.
              (Uhhh, I dunno, dude... I don't actually speak German.)
              2012 Avatar Theme - LADIES FROM THE GOLDEN AGE OF HOLLYWOOD. January: Ava Gardner.

              INSTANT HAPPINESS - just click!

              Comment


              • #22
                Du scheist in ze hosen?
                Originally posted by Martin
                Who the fuck is Kellan Lutz?
                Originally posted by gravedigger
                Basically what I'm saying is that, based on what I've watched so far, we should all listen to Matt more often.
                Originally posted by Martin
                And who the FUCK is Peaches Geldof?
                Kellan Lutz's girlfriend?

                Comment


                • #23
                  I love that Google Chrome automatisch übersetzt diese Seite.
                  We are so accustomed to disguise ourselves to others that in the end we become disguised to ourselves.
                  - Francois de La Rochefoucauld

                  Comment


                  • #24
                    Ich benutze FreeTranslation.com. Ich habe nicht Google Chrome.
                    Mortal Sin is a registered trademark of the One Holy Catholic & Apostolic Church. Hallelujah. ~Iggy

                    Comment


                    • #25
                      *Consults translation book*

                      "I would like buy this record but it is scratched"

                      dammit
                      "Everything is amazing right now and no one is happy" - Louis C.K.

                      Comment


                      • #26
                        Hey fuckers, we live in America, so either speak American English, Spanish, or Chinese. FFS.
                        The infamous Naruto pictures. SafAri.

                        Comment


                        • #27
                          Ich dachte, dass ich dir gesagt habe, dass diese Arschlöcher nur ein deutsches Thema war. Es scheint, als Jedesmal, wenn ich etwas Kreatives zu tun, stellt sich auf diesen. Ich denke, ich werde nur noch mehr über Hockenism schreiben. Ich bin der Prophet und alle.

                          Zurück zu dem, was Nerdious und Hocken sagten über die Sprache Deutsch. Wenn es gut genug für Nightcrawler, es ist gut genug für mich. Klar, ich nicht teleportieren. Aber, wer dann?

                          Zwar scheint es, wie es mir immer länger dauert, auf Deutsch zu schreiben, ich hoffe, diesen Thread zu halten werde. V scheint es zu genießen. BMetal nur gerne schriftlich über Ceej unter einer Ladung in den Mund.

                          Außerdem wissen Sie, wer verdammt schwer es ist, der Tastatur, um die richtige Akzente zu bekommen?
                          My readers come to me for my thoughts and opinions. I've built myself into a brand


                          Click here to visit AndersonVision!

                          Comment


                          • #28
                            Hocken weiß, was schmeckt wie Schmieröl
                            My readers come to me for my thoughts and opinions. I've built myself into a brand


                            Click here to visit AndersonVision!

                            Comment


                            • #29
                              Der Prophet besser zu seinem Esel in die Gänge auf Hockenism. Ich bin für die neuen Raten bereit.

                              V scheint deutschen Weg zu leicht zu verstehen. Makes me Zweifel seiner Staatsangehörigkeit.
                              We are so accustomed to disguise ourselves to others that in the end we become disguised to ourselves.
                              - Francois de La Rochefoucauld

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by nerdious dorkus View Post
                                Hey fuckers, we live in America, so either speak American English, Spanish, or Chinese. FFS.
                                PRESS 1 FOR ENGLISH MOTHER FUCKER
                                "Looking like Nic Cage dressed in Kurt Cobain's closet. I mean that as a compliment" - BillyG

                                "Too cunty for wine bars, too dainty for real bars." - Anderson

                                Comment

                                Working...
                                X