Brain Dead Radio: A Garbage Place for Garbage People  

Go Back   Brain Dead Radio: A Garbage Place for Garbage People > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 201
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: Nathan
Forum: Brain Dead Radio 12-07-2017, 07:34 PM
Replies: 16
Views: 110
Posted By Nathan
Very much so Sent from my SM-G950U using...

Very much so

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 12-07-2017, 06:54 PM
Replies: 16
Views: 110
Posted By Nathan
Hell yeah Sent from my SM-G950U using...

Hell yeah

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 12-06-2017, 11:38 AM
Replies: 16
Views: 110
Posted By Nathan
Oh shit, I've still got an hour left! Sent...

Oh shit, I've still got an hour left!

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 12-05-2017, 05:14 PM
Replies: 16
Views: 110
Posted By Nathan
Ok, so how much of this was actually result after...

Ok, so how much of this was actually result after Snyder left?

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: She's Right, I'm Rob 11-17-2017, 10:40 PM
Replies: 224
Views: 53,159
Posted By Nathan
Yay Sent from my SM-G950U using Tapatalk

Yay

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 11-17-2017, 01:35 PM
Replies: 15
Views: 126
Posted By Nathan
DRAGNET! P.A.G.A.N. Sent from my...

DRAGNET!

P.A.G.A.N.

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 11-17-2017, 01:34 PM
Replies: 15
Views: 126
Posted By Nathan
I need fun Sent from my SM-G950U using...

I need fun


Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 11-17-2017, 01:27 PM
Replies: 15
Views: 126
Posted By Nathan
You sold me on Ragnarok. I too was a...

You sold me on Ragnarok.

I too was a Genesis kid.

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 11-17-2017, 12:30 PM
Replies: 15
Views: 126
Posted By Nathan
Yes, other Mic was better. Listening now! ...

Yes, other Mic was better. Listening now!

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 11-06-2017, 09:02 AM
Replies: 5
Views: 145
Posted By Nathan
What a poon. Sent from my SM-G950U using...

What a poon.

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 11-06-2017, 08:32 AM
Replies: 5
Views: 145
Posted By Nathan
Tom DeLonge is nuts, but I'm not gonna get into...

Tom DeLonge is nuts, but I'm not gonna get into that right now.

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 10-19-2017, 05:35 PM
Replies: 12
Views: 266
Posted By Nathan
That song was some derivative malarkey. Sent...

That song was some derivative malarkey.

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 10-19-2017, 02:56 PM
Replies: 12
Views: 266
Posted By Nathan
Oh shit. Nothing but trouble totally ripped TCM...

Oh shit. Nothing but trouble totally ripped TCM 2 off.

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 10-19-2017, 02:54 PM
Replies: 12
Views: 266
Posted By Nathan
Remote control leg, whoops, you got it. That...

Remote control leg, whoops, you got it.

That movie is awesome. It's fucking bonkers.

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 10-19-2017, 02:47 PM
Replies: 12
Views: 266
Posted By Nathan
CJ Blart, Panda Cop "I likes what I likes! "...

CJ Blart, Panda Cop

"I likes what I likes! "

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 10-19-2017, 02:45 PM
Replies: 12
Views: 266
Posted By Nathan
How about a remake of Paul Blart starring CJ? ...

How about a remake of Paul Blart starring CJ?

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 10-19-2017, 02:39 PM
Replies: 12
Views: 266
Posted By Nathan
WTF is happening with yhis pancakes business?? ...

WTF is happening with yhis pancakes business??

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 10-19-2017, 02:18 PM
Replies: 12
Views: 266
Posted By Nathan
Listening. Audio quality seems good. ...

Listening. Audio quality seems good.

Michael Gross for Freddy.

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 09-22-2017, 12:41 PM
Replies: 16
Views: 435
Posted By Nathan
I can't give less of a shit about any comic book...

I can't give less of a shit about any comic book related stuff anymore. I just do not care.

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 09-22-2017, 12:16 PM
Replies: 16
Views: 435
Posted By Nathan
https://www.reddit.com/r/LPOTL/comments/6xjzyb/epi...

https://www.reddit.com/r/LPOTL/comments/6xjzyb/episode_284_fire_in_the_sky_the_travis_walton/

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 09-22-2017, 11:37 AM
Replies: 16
Views: 435
Posted By Nathan
Ha, I just got to that part. Sent from my...

Ha, I just got to that part.

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 09-22-2017, 09:25 AM
Replies: 16
Views: 435
Posted By Nathan
Downloaded Sent from my SM-G950U using...

Downloaded

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 09-06-2017, 06:42 AM
Replies: 8
Views: 368
Posted By Nathan
Don't toy with my fragile emotions! Sent...

Don't toy with my fragile emotions!

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: The Anderson Tapes 09-04-2017, 02:17 PM
Replies: 3
Views: 425
Posted By Nathan
Finally Getting to this Sent from my...

Finally Getting to this

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Forum: Brain Dead Radio 09-04-2017, 02:16 PM
Replies: 8
Views: 368
Posted By Nathan
Fun episode. Ending song had me lolling while...

Fun episode. Ending song had me lolling while mowing.

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Showing results 1 to 25 of 201

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 02:41 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.